Dobré ráno!
Nižšie nájdete pravidlá internetového obchodu stilwohn.dektoré obsahujú okrem iného informácie o objednávaní a uzatváraní kúpnej zmluvy, o formách doručenia a platby, ktoré sú v obchode k dispozícii, o postupe pri odstúpení od zmluvy a o reklamačnom konaní.
Majiteľom obchodu je spoločnosť Rentier Sp. z o.o. ul. Wojska Polskiego 34, 56-400 Oleśnica (KRS: 0000652332, NIP: 9112018286, REGON: 365884594).
Môžete nás kedykoľvek kontaktovať zaslaním e-mailu na adresu kontakt@stilwohn.de. .
S pozdravom a želáme vám veľa šťastia pri nakupovaní Tím internetového obchodu stilwohn.de.
§ 1
Definície
Na účely týchto obchodných podmienok majú nasledujúce pojmy nasledujúci význam:
1) Kupujúci - fyzická osoba, právnická osoba alebo právnická osoba,
2) spotrebiteľ - fyzická osoba, ktorá uzatvára s predávajúcim kúpnu zmluvu, ktorá priamo nesúvisí s jej ekonomickou alebo profesionálnou činnosťou,
3) ustanovenia - týchto obchodných podmienok, ktoré sú k dispozícii na internetovej stránke https://.stilwohn.de,
4) Obchod - online obchod, ktorý je k dispozícii na adresehttps://stilwohn.de,
5)Predávajúci - Rentier Sp. Z o.o. ul. Wojska Polskiego 34, 56-400 Oleśnica (KRS: 0000652332, NIP: 9112018286, REGON: 365884594).
§ 2
Úvodné ustanovenia
1. (1) Predávajúci prostredníctvom Obchodu vykonáva maloobchodný predaj a zároveň ponúka služby Kupujúcim elektronicky. Kupujúci si môže prostredníctvom obchodu zakúpiť výrobky uvedené na stránkach obchodu.
2. Podmienky používania Obchodu a práva a povinnosti Predávajúceho a Kupujúceho sú uvedené v Obchodných podmienkach.
3. Na používanie obchodu, najmä na uskutočnenie nákupu v obchode, nie je potrebné, aby počítač alebo iné zariadenie kupujúceho spĺňalo určité technické požiadavky. Postačujúce sú napr:
1) prístup na internet,
2) štandardný operačný systém,
3) štandardný webový prehliadač,
4) aktívnu e-mailovú adresu.
4. Kupujúci nesmie v obchode nakupovať anonymne alebo pod pseudonymom.
5. Pri používaní obchodu je zakázané prenášať nezákonný obsah, najmä prostredníctvom formulárov dostupných v obchode.
6. Všetky ceny produktov uvedené na stránkach obchodu sú hrubé ceny.
§ 3
Elektronicky poskytované služby
1. Predávajúci poskytuje kupujúcemu služby elektronicky prostredníctvom obchodu.
2. Základnou službou, ktorú predávajúci poskytuje kupujúcemu elektronicky, je umožnenie kupujúcemu uskutočniť objednávku v obchode. Objednávku je možné zadať aj bez vytvorenia účtu v obchode.
3. Ak sa kupujúci rozhodne zriadiť si účet v obchode, predávajúci poskytuje kupujúcemu aj elektronickú službu spočívajúcu v zriadení a vedení účtu v obchode. V účte sú uložené údaje Kupujúceho a história objednávok, ktoré Kupujúci v Obchode uskutočnil. Kupujúci sa do účtu prihlasuje pomocou svojej e-mailovej adresy a hesla, ktoré si nastavil.
4. Účet v obchode sa vytvára vyplnením a odoslaním registračného formulára prostredníctvom automatického mechanizmu obchodu. Odoslaním registračného formulára sa uzatvára zmluva medzi Kupujúcim a Predávajúcim o vedení účtu v obchode. Zmluva sa uzatvára na dobu neurčitú a kupujúci môže túto zmluvu kedykoľvek s okamžitou platnosťou vypovedať zrušením svojho účtu.
5. Služby sú kupujúcemu poskytované elektronicky bezplatne. Kúpne zmluvy uzatvorené prostredníctvom obchodu sú však spoplatnené.
6. Na zaistenie bezpečnosti kupujúceho a prenosu údajov v súvislosti s používaním obchodu predávajúci prijme technické a organizačné opatrenia zodpovedajúce miere rizika pre bezpečnosť poskytovaných služieb, najmä opatrenia na zabránenie tomu, aby sa neoprávnené osoby oboznámili s osobnými údajmi a menili ich.
7. Predávajúci prijme opatrenia na zabezpečenie riadneho fungovania obchodu. Kupujúci je povinný informovať predávajúceho o akýchkoľvek nezrovnalostiach alebo výpadkoch vo fungovaní obchodu.
8. Prípadné reklamácie týkajúce sa fungovania obchodu môže kupujúci zasielať elektronickou poštou na e-mailovú adresu kontakt@tapczany24.pl. V sťažnosti by mal Kupujúci uviesť svoje meno, poštovú adresu a charakter a dátum výskytu nezrovnalostí súvisiacich s fungovaním Obchodu. Predávajúci preskúma všetky reklamácie do 14 dní od doručenia reklamácie a informuje zákazníka o vybavení reklamácie na e-mailovú adresu podávateľa.
§ 4
Podanie objednávky
1. Kupujúci môže podať objednávku ako hosť alebo ako registrovaný zákazník.
2. Registrovaný zákazník je kupujúci, ktorý má v obchode vytvorený účet. Kupujúci si môže vytvoriť účet vo fáze objednávky alebo nezávisle od objednávky.
3. Objednávka sa zadáva vyplnením objednávkového formulára po vložení produktov, o ktoré má kupujúci záujem, do nákupného košíka. Do formulára je potrebné zadať údaje potrebné pre objednávku. Vo fáze objednávky je tiež potrebné vybrať spôsob doručenia objednaných výrobkov a spôsob platby za objednávku. Podanie objednávky znamená súhlas s obchodnými podmienkami, s ktorými sa Kupujúci musí najprv oboznámiť. V prípade akýchkoľvek nejasností týkajúcich sa Obchodných podmienok sa Kupujúci môže obrátiť na Predávajúceho.
(5)Po kliknutí na tlačidlo "Finalizovať objednávku" si kupujúci môže vybrať spôsob platby a bude presmerovaný na platobný portál prevádzkovaný externým poskytovateľom platobných služieb, kde môže objednávku uhradiť. Ak si kupujúci zvolil platbu bankovým prevodom, po kliknutí na tlačidlo finalizácie objednávky bude presmerovaný na stránku obchodu, kde dostane pokyny, ako vykonať platbu. Platbu za objednávku je potrebné vykonať do dvoch dní od finalizácie zmluvy.
6. Kupujúci musí v objednávkovom formulári uviesť pravdivé osobné údaje. Za uvedenie nepravdivých osobných údajov zodpovedá kupujúci. Predávajúci si vyhradzuje právo odmietnuť vybavenie objednávky, ak kupujúci uviedol nepravdivé údaje alebo ak má predávajúci dôvodné pochybnosti o správnosti údajov. V takom prípade bude kupujúci o pochybnostiach predávajúceho informovaný telefonicky alebo e-mailom. V takom prípade má kupujúci právo objasniť všetky okolnosti súvisiace s overením správnosti poskytnutých údajov. Ak neexistujú údaje, ktoré by predávajúcemu umožnili kontaktovať kupujúceho, predávajúci sa vyjadrí až po tom, ako kupujúci kontaktuje predávajúceho.
7. Kupujúci vyhlasuje, že všetky údaje, ktoré uviedol v objednávkovom formulári, sú pravdivé, pričom Predávajúci nie je povinný overovať ich pravdivosť a správnosť, hoci na to má v súlade s vyššie uvedeným bodom 6 právo.
§ 5
Formy dodania a platobné podmienky
1. Dostupné spôsoby doručenia objednávok sú popísané na internetovej stránke obchodu a zobrazené kupujúcemu vo fáze objednávky.
2. Dostupné spôsoby platby za objednávku sú popísané na webovej stránke obchodu a zobrazené kupujúcemu vo fáze objednávky.
3. Náklady na doručenie objednávky znáša kupujúci, pokiaľ predávajúci na internetovej stránke obchodu neuvádza inak.
4. (4) Elektronické platby, vrátane platieb platobnými kartami, spracováva spoločnosť przelewy24.pl PayPro SA (PayPro) - spoločnosť poskytujúca služby používateľom, so sídlom v Poznani, ul. Kanclerska 15 (60-327), zapísaná v Registri podnikateľov Národného súdneho registra vedeného Okresným súdom Poznaň Nowe Miasto a Wilda, VIII. hospodárske oddelenie Národného súdneho registra pod číslom KRS 0000347935, NIP číslo 7792369887, so základným imaním 4 500 000,00 PLN, plne splateným, a v Registri národných platobných inštitúcií vedenom Poľským úradom pre finančný dohľad pod číslom UKNF IP24/2014.
§ 6
Vykonanie príkazu
1. Po odoslaní objednávky Kupujúcim v súlade s postupom uvedeným v § 4 Pravidiel bude na e-mailovú adresu Kupujúceho zaslané potvrdenie objednávky .
(2)Ak si Kupujúci zvolil spôsob platby bankovým prevodom na bankový účet Predávajúceho, je Kupujúci povinný zaplatiť za objednávku do 2 dní od uzavretia zmluvy.
3. Splnenie objednávky spočíva v jej príprave na odoslanie Kupujúcemu alebo na osobný odber Kupujúcim. Objednávka sa považuje za splnenú, keď je objednávka pripravená na odoslanie alebo osobný odber Kupujúcim .
4. Doba vybavenia objednávky je uvedená v popise produktu..
5. Ak objednávka obsahuje viac ako jeden výrobok, časom spracovania objednávky je najdlhší čas uvedený v popise výrobku zahrnutého do objednávky.
6. Doba dodania sa počíta od okamihu zaplatenia objednávky, pokiaľ si kupujúci nezvolil spôsob platby na dobierku - vtedy sa doba dodania počíta do uzavretia zmluvy.
(7.Po vybavení objednávky zašle predávajúci kupujúcemu na jeho e-mailovú adresu potvrdenie o vybavení objednávkya začne s expedíciou objednávky kupujúcemu alebo informuje kupujúceho o možnosti osobného prevzatia objednávky.
8. Objednávka je odoslaná Kupujúcemu spôsobom, ktorý si Kupujúci zvolil pri zadávaní objednávky.
9. Lehota na doručenie objednávky Kupujúcemu závisí od spôsobu odoslania, ktorý si Kupujúci zvolil, a počíta sa odo dňa spracovania objednávky.
§ 7
Odstúpenie od zmluvy zo strany spotrebiteľa
1. Spotrebiteľ, ktorý uzatvoril s predávajúcim zmluvu na diaľku, má právo odstúpiť od zmluvy bez uvedenia dôvodu do 14 dní od prevzatia zakúpeného tovaru.
2. Právo na odstúpenie od zmluvy sa nevzťahuje na zmluvu:
1) po uplynutí 14 dní odo dňa uzavretia zmluvy
2) v prípade porušenia zmluvy alebo poškodenia tovaru
3. Na odstúpenie od zmluvy musí spotrebiteľ informovať predávajúceho o svojom rozhodnutí odstúpiť od zmluvy jednoznačným vyhlásením, napr. listom zaslaným poštou, faxom alebo e-mailom.
4. Spotrebiteľ môže použiť vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy, ktorý je k dispozícii na https://tapczany24.pl. Nie je to však povinné.
5. Na dodržanie lehoty na odstúpenie od zmluvy stačí, ak spotrebiteľ zašle oznámenie o odstúpení od zmluvy pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy.
6. Spotrebiteľ je povinný vrátiť tovar predávajúcemu bezodkladne, najneskôr však do 14 dní odo dňa, keď odstúpil od zmluvy, alebo ho odovzdať osobe poverenej predávajúcim na jeho prevzatie, ak predávajúci neponúkol, že si tovar vyzdvihne sám. Na dodržanie lehoty postačuje včasné odoslanie tovaru pred uplynutím lehoty.
7. Spotrebiteľ znáša priame náklady na vrátenie tovaru.
8. V prípade odstúpenia od zmluvy predávajúci vráti spotrebiteľovi všetky platby, ktoré od neho prijal, vrátane najvýhodnejších nákladov na dodanie výrobkov dostupných v obchode (ak ich spotrebiteľ zaplatil), a to bezodkladne, najneskôr do štrnástich dní odo dňa, keď bol predávajúci informovaný o uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy. Na toto vrátenie sa použijú rovnaké platobné prostriedky, ktoré spotrebiteľ použil pri pôvodnej transakcii, pokiaľ sa so spotrebiteľom výslovne nedohodne inak. V každom prípade spotrebiteľovi nevzniknú žiadne poplatky v súvislosti so spôsobom vrátenia peňazí.
9. Ak predávajúci neponúkol spotrebiteľovi, aby si vec vyzdvihol sám, môže predávajúci zadržať vrátenie prijatého plnenia od spotrebiteľa, kým nedostane vec späť alebo kým spotrebiteľ nepredloží doklad o vrátení, podľa toho, čo nastane skôr.
10. Spotrebiteľ 10. Spotrebiteľ zodpovedá za akékoľvek zníženie hodnoty výrobku, ktoré vzniklo v dôsledku používania výrobku nad rámec toho, čo je nevyhnutné na zistenie povahy, vlastností a funkčnosti výrobku.
§ 8
Zodpovednosť za vady
1. Predávajúci je povinný dodať kupujúcemu výrobok bez vád.
2. Predávajúci zodpovedá kupujúcemu, ak má predaný výrobok vecnú vadu alebo vadu vlastníctva (zodpovednosť za vady).
3. Ak má predaný výrobok vadu, kupujúci môže:
1) požadovať výmenu výrobku za výrobok bez vady,
2) požadovať odstránenie vady,
3) vyhlásiť zníženie ceny,
4) podať vyhlásenie o odstúpení od zmluvy.
4. Ak kupujúci zistí vadu tovaru, musí o tom informovať predávajúceho a zároveň uplatniť reklamáciu zistenej vady alebo urobiť vyhlásenie v tomto zmysle.
5. Kupujúci môže využiť reklamačný formulár, ktorý je k dispozícii na internetovej stránkehttps://stilwohn.de/, nie je to však povinné.
6. Kupujúci môže kontaktovať predávajúceho poštou aj e-mailom.
7. Predávajúci odpovie na reklamáciu podanú Kupujúcim do 14 dní odo dňa doručenia reklamácie tým komunikačným prostriedkom, ktorým bola reklamácia podaná.
8. Podrobnosti o zodpovednosti Predávajúceho za vady sa riadia ustanoveniami Občianskeho zákonníka (§ 556 - 576).
§ 9
Osobné údaje a cookies
1. Správcom osobných údajov Kupujúceho je Predávajúci.
2. Osobné údaje Kupujúceho sú spracúvané za účelom správy užívateľského účtu, vybavenia objednávky a prípadnej obhajoby, prešetrenia alebo určenia nárokov v súvislosti s kúpnymi zmluvami uzatvorenými prostredníctvom Obchodu.
3. Podrobnosti o spracúvaní osobných údajov a používaní súborov cookie nájdete v zásadách ochrany osobných údajov nahttps://stilwohn.de..
§ 10
Mimosúdne sťažnosti a súdne konania
1. Predávajúci súhlasí s tým, aby spory vzniknuté v súvislosti s predajom tovaru boli predmetom rozhodcovského konania. Podrobnosti určia sporné strany.
2. Spotrebiteľ má možnosť využiť mimosúdne konanie pri vybavovaní reklamácií a uplatňovaní nárokov. Spotrebiteľ má okrem iného možnosť:
1) obrátiť sa na stály zmierovací spotrebiteľský súd s cieľom vyriešiť spor vyplývajúci z uzavretej kúpnej zmluvy,
2) obrátiť sa na krajského inšpektora Inšpektorátu práce so žiadosťou o začatie konania o zmierlivom urovnaní sporu medzi kupujúcim a predávajúcim,
3) 3) požiadať o pomoc okresného (mestského) spotrebiteľského ombudsmana alebo spoločenskú organizáciu, medzi ktorej zákonné úlohy patrí ochrana spotrebiteľa.
3. Podrobnejšie informácie o mimosúdnom riešení sťažností a o náhrade škody nájde spotrebiteľ na internetovej stránke http://polubowne.uokik.gov.pl.
4. Spotrebiteľ môže využiť aj platformu ODR, ktorú nájde na tejto adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr.. Platforma slúži na riešenie sporov medzi spotrebiteľmi a obchodníkmi, ktorí sa snažia o mimosúdne riešenie sporu týkajúceho sa zmluvných záväzkov vyplývajúcich z kúpnej zmluvy alebo zmluvy o poskytovaní služieb online.
§ 11
Povinnosť poskytnúť informáciu o najnižšej cene výrobku v rámci akcie
Obchod si plní povinnosť informovať zákazníka o najnižšej cene výrobku, ktorý bol v posledných 30 dňoch predmetom akcie. Túto informáciu nájdete v sekcii "Údaje o výrobku" v časti "Najnižšia cena od 30 dní pred zľavou:".
§ 12
Záverečné ustanovenia
1. Predávajúci si vyhradzuje právo zavádzať a rušiť ponuky a akcie a meniť ceny produktov v Obchode bez toho, aby boli dotknuté nadobudnuté práva Kupujúceho, najmä podmienky zmlúv uzatvorených pred zmenou.
2. Predávajúci si vyhradzuje právo na zmeny obchodných podmienok. Zmluvy uzatvorené pred zmenou Všeobecných obchodných podmienok sa riadia Všeobecnými obchodnými podmienkami platnými v čase uzatvorenia zmluvy.
3. Kupujúci, ktorí majú účet v obchode, budú o všetkých zmenách Všeobecných obchodných podmienok informovaní e-mailom na e-mailovú adresu pridelenú k účtu. 4. V prípade nesúhlasu s obsahom nových Všeobecných obchodných podmienok má Kupujúci právo kedykoľvek vypovedať Zmluvu o účte zrušením účtu alebo zaslaním výpovede Zmluvy o účte Predávajúcemu v akejkoľvek forme.
4. Tieto Všeobecné obchodné podmienky platia od 1. augusta 2019.
5. Všetky archívne verzie Všeobecných obchodných podmienok sú k dispozícii na stiahnutie vo formáte .pdf - odkazy nájdete pod Všeobecnými obchodnými podmienkami.