Dobré ráno!

Ďakujeme vám za vašu objednávku v obchode stilwohn.de. Táto správa je potvrdením o uzatvorení kúpnej zmluvy.

Údaje predávajúceho

Reindeer Sp. Z o.o ul. Wojska Polskiego 34, 56-400 Oleśnica (KRS: 0000652332, NIP: 9112018286, REGON: 365884594).

Podrobnosti o vašej objednávke

SHZYUFFHR Objednávka od Jana Kowalského


Puf na hrudník
Cena za kus
brutto: £119.00

Kuriér

0.000 lb

30,00 zł

Produkty119,00 zł

Poštovné30,00 zł

Spolu149,00 zł

Dodacia adresa:

Jan Kowalski
Drewniana 1/13
04-375 Varšava
Poľsko
Kontaktný telefón: 792 009 XXX

(zvyčajne sa tu zobrazujú údaje kupujúceho, objednané produkty, vybraný spôsob doručenia a platby - spôsob zobrazenia týchto údajov závisí od systému obchodu, pretože systém automaticky získava tieto údaje z objednávky a zobrazuje ich v určitej forme).

Spracovanie objednávky

Vaša objednávka vám bude doručená čo najskôr, najneskôr však do 30 dní od prijatia platby, pokiaľ v popise výrobku nie je uvedená iná dodacia lehota alebo sme vás neinformovali o dlhšej dodacej lehote a vy ste s ňou súhlasili. Nemajte obavy, tieto informácie sú povinné zo zákona. Snažíme sa, aby ste mali svoju objednávku u seba najneskôr do jedného týždňa.

Právo na zrušenie objednávky (právo na vrátenie tovaru)

Ak ste si objednali tovar ako spotrebiteľ, máte právo odstúpiť od zmluvy v nasledujúcich lehotách 14 dní odo dňa, keď ste prevzali zakúpený tovar, na odstúpenie od zmluvy.

Ak chcete zmluvu zrušiť, musíte nás o svojom rozhodnutí zrušiť zmluvu informovať prostredníctvom jasného vyhlásenia - napr. listom zaslaným poštou, faxom alebo e-mailom. Môžete použiť vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy, ktorý je k dispozícii na stránke https://stilwohn.de/content/bedingungen-fuer-die-ruecknahme. ale nie je to povinné. Na dodržanie lehoty na odstúpenie od zmluvy stačí, ak oznámenie o uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy odošlete pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy. Ak odstúpite od zmluvy, ste povinní bezodkladne, najneskôr však do 14 dní odo dňa, keď ste odstúpili od zmluvy, vrátiť nám výrobok alebo ho odovzdať nami poverenej osobe, pokiaľ sme vám neponúkli, že si tovar vyzdvihnete sami. Na dodržanie lehoty stačí včasné odoslanie tovaru. Priame náklady na vrátenie tovaru znášate vy. V prípade odstúpenia od zmluvy sme povinní vrátiť všetky platby, ktoré sme od vás prijali, vrátane nákladov na doručenie (ak ste ich znášali sami), a to bezodkladne a v každom prípade do štrnástich dní odo dňa, keď sme dostali oznámenie o uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy. Na toto vrátenie použijeme rovnaké platobné prostriedky, ktoré ste použili pri pôvodnej transakcii, pokiaľ sa s vami výslovne nedohodneme inak. V každom prípade vám nebude účtovaný poplatok za vrátenie peňazí. Pokiaľ vám neponúkneme, že si položku vyzdvihneme sami, môžeme zadržať vrátenie akejkoľvek platby, ktorú sme od vás dostali, až kým nedostaneme položku späť alebo kým nám nepredložíte doklad o vrátení, podľa toho, čo nastane skôr. Nezabudnite, že budete zodpovední za akékoľvek zníženie hodnoty výrobku v dôsledku jeho používania nad rámec toho, čo je potrebné na zistenie povahy, vlastností a fungovania výrobku.

Reklamácie

Sme povinní dodať vám výrobok, ktorý je bez vád. Ak zistíte, že výrobok má vecnú alebo právnu vadu, môžete ho reklamovať. Rozsah a zásady našej zodpovednosti (záruky) za vady a vaše nároky upravuje Občiansky zákonník v článkoch 556 - 576. Ak zistíte vadu výrobku, mali by ste nás o tom informovať a zároveň uviesť svoj nárok v súvislosti so zistenou vadou alebo predložiť vyjadrenie s príslušným obsahom. Môžete použiť reklamačný formulár, ktorý nájdete na nasledujúcej adrese https://stilwohn.de/content/beanstandungen. nie je to však povinné. Na vašu reklamáciu odpovieme do 14 dní od jej doručenia.

Mimosúdne postupy podávania sťažností a nápravy

Ako spotrebiteľ máte možnosť využiť mimosúdne postupy podávania sťažností a nápravy. Okrem iného máte možnosť obrátiť sa na stály zmierovací spotrebiteľský súd s cieľom vyriešiť spor vyplývajúci z uzatvorenej kúpnej zmluvy, obrátiť sa na Štátny inšpektorát inšpekcie práce s cieľom začať zmierovacie konanie o zmierlivom vyriešení sporu medzi vami a nami, požiadať o pomoc okresného (mestského) spotrebiteľského ombudsmana alebo spoločenskú organizáciu, ktorej zákonné úlohy zahŕňajú ochranu spotrebiteľa. Podrobnejšie informácie o mimosúdnom riešení sťažností a rozhodcovskom konaní nájdete na stránke http://www.polubowne.uokik.gov.pl. Môžete tiež využiť platformu ODR, ktorúnájdete na stránkehttp://ec.europa.eu/consumers/odr. Platforma slúži na riešenie sporov medzi spotrebiteľmi a obchodníkmi, ktorí sa snažia o mimosúdne riešenie sporov týkajúcich sa zmluvných záväzkov vyplývajúcich zo zmluvy o kúpe alebo poskytnutí služby online.

Všeobecné zmluvné podmienky a zásady ochrany osobných údajov

Aby sme vám uľahčili prácu, poskytujeme vám odkazy na dva dôležité dokumenty:

1) Všeobecné obchodné podmienky obchodu - https://stilwohn.de/content/allgemeine-geschaeftsbedingungen-des-shops

2) Zásady ochrany osobných údajov obchodu - https://stilwohn.de/content/datenschutzbestimmungen

Ďakujeme vám za prejavenú dôveru!